Turkcell maxi pro 5

By
Updated: Ağustos 11, 2012
Turkcell maxi pro 5



Turkcell maxi pro 5 bugün bu telefonu inceleyen internetteki sitelerden bir derleme yaptık arkadaşlar sizde Turkcell maxi pro 5 almak istiyorsanız bu derlemeyi mutlaka okumalısınız.

Turkcell MaxiPlus 5, 3.5 inç büyüklüğünde 320 x 480 piksel çözünürlüğünde LCD IPS ekran ile geliyor. Başarılı kontrast değerleri sunabilen ekrana 800 MHz hızında çalışan Qualcomm MSM7225A işlemcisi güç veriyor.

Grafik işlemleri için Adreno 200 GPU’sunu kullanan telefon, 512 MB RAM ve 4 GB dahili depolama desteğine sahip. MaxiPlus 5 ayrıca arttırılabilir hafıza desteği sunuyor. Ürünün kutu içerisinden sandisk üretimi 4 GB micro sd kart çıkıyor.

Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich işletim sistemi ve Turkcell’in kendi uygulamalarının eklendiği arayüz ile gelen telefon, NFC, WiFi, 3G, GPS ve Bluetooth gibi kablosuz teknolojileri destekliyor. Daha önce incelediğimiz Huawei Ascend Y200 ve HTC Desire C gibi modellerin rakibi olacak olan Turkcell MaxiPlus 5 alt kısımdaki videoyu inceleyebilirsiniz.

Turkcell maxi pro 5 özellikleri :

  • GSM Band Desteği: 850, 900, 1800, 1900, 3G/UMTS2100, HSDPA2100, HSDPA900, HSDPA1900
  • Ağırlık: 140 gr
  • Boyut: 121×61.5×11.1mm
  • Bekleme (Standby) Süresi: 380 s
  • Terminal Tipi (Form Factor): TOUCHSCREEN
  • Renkli Ekran Desteği: 16M
  • Ekran Tipi: TFT Capacitive Touch Screen
  • Kamera Desteği: DAHILIKAMERA
  • Kamera Çözünürlüğü: 8.0MEGAPIXEL

Turkcell maxi pro 5 video inceleme

Turkcell maxi pro 5 galeri :

[nggallery id=2]

Kaynak : burası

Arananlar

turkcell maxipro 5 özellikleri,turkcell maxi pro 5 özellikleri,turkcell maxi pro 5 inceleme,maxi pro 5 özellikleri,turkcell maxi pro 5

16 Comments

  1. Turkcell maxi pro 5

    13 Ağustos 2012 at 22:51

    Turkcell maxi pro 5 verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkür ederim.

  2. admin

    15 Ağustos 2012 at 20:25

    Turkcell maxi pro 5 bende almayı düşünüyorum

  3. Gokhan

    24 Ağustos 2012 at 16:31

    başlık maxi pro 5 incelenen ürün maxi plus 5?

  4. mustafa

    12 Eylül 2012 at 18:33

    telefonun fiyatı kaç ?

  5. ahmet

    15 Eylül 2012 at 23:27

    daha yeni aldım tam özelliklerini bilmiyorum ama kullanması çok güzel

  6. fatih

    25 Eylül 2012 at 18:00

    ben aldım telefonu çok güzel.türkcell hat takarsanız türkcell in ücretsiz uygulamalarını da kullanabilirsiniz

  7. sevim

    29 Eylül 2012 at 02:21

    2 gün önce aldım çok güzel kullanımıda kolay ama bi sıkıntım var yardımcı olursa kullananlar sevinirim 3g yapamadım bilen varmı

  8. mehmet45

    30 Eylül 2012 at 11:16

    Turkcel maxi pro 5 guzel telefon ancak bu cihazi 3 g de goruntulu konusma var diye aldim keske almasaydim turkceli aradim goruntulu konusma yok dediler turkcel markali cihazlarda simdi ne yapalim tekefonu geri vermek istiyorum ama almadilar pesin 850 tl verdim ne olacak tek eksik kisim goruntulu konusma

  9. sevim

    01 Ekim 2012 at 01:50

    maxi pro 5i bende 3g var diye almıştım ama malesef müsteri hizmetlerini aradığımda yok dediler şaşırdım. daha önce kullandığım samsung fiyat olarak çok altındaydı ama onda bile vardı ki haftada 2-3 kez şehirdışındaki kuzenlerimle nerde okursam olayım 3g yi kullanabiliryordum. geride almıyoarlar malesef :(

  10. hasan

    07 Ekim 2012 at 18:50

    malesef bemde maxi pro 5 kullanıcısı oldum ama inanın telefonu veren bayideki çalışanlar bi,lmiyor özelliklerini bende sordum gürüntülü arama varmı diye var dediler bn aynı gün gittim geri almadılar görüntülü arama olmadığını müşreri hizmetlerinden öğrendim bu be 3g yazıp insanları kandırmaktan başka bişey deil tamam güzel tel olabilir ama ben 3g kullanıyodum yazık opldu diyorum

  11. ercpal

    07 Ekim 2012 at 23:21

    şirket hattından başvurum neredeyse iki hafta olacak hala telefonum gelmedi mantıklı bir bir şeymi bu süre

  12. SeDÖz

    11 Kasım 2012 at 01:02

    Çağrı sayaçlarını nasıl sıfırlıyoruz bu telefonda?

  13. SeDÖz

    11 Kasım 2012 at 01:09

    3g ve görüntülü arama var bu telefonda… Ayarlar – diğer ayarlar – mobil ağ ayarlarında “yalnızca 2G ağlarını kullan” sekmesindeki onayı kaldırınca 3G olarak kullanabiliyorsunuz…

    • yavuz

      24 Haziran 2013 at 23:37

      selam arkadaşım…. bende çok denedim görüntülü konuşmayı ama yapamadım lütfen bana izah edermisin? detaylı bir şekilde!!!! teşekkür ederim sağol.

  14. Berk

    25 Kasım 2012 at 14:41